Get it togheter!

Hej bloggen,
idag mår jag skit.

Mitt huvud dödar mej snart, min nacke orkar knappt hålla upp mitt huvud. Min rygg ligger helt fel (mina kotor flyttar sej), jag fryser oavbrytet, jag slåss mot tårarna och jag har knappt sovit inatt.

Jag försökte att läsa för att tänka på något annat, men jag klarade inte ens av att läsa kapitel 5 i Så länge vi båda andas (ni som känner mej vet att det är illa) och jag kunde inte somna, det gick inte. Det var för mörkt, för tyst, så inatt har jag sovit med min sänglampa tänd och jag har vaknat var tredje timme.

Och nu är det tänkt att jag ska kunna plugga svenska, yeah right.

Hela mitt liv är åt helvete just nu.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag finns alltid här, Lina.<3

2009-12-06 @ 01:52:22
URL: http://rebeccaarehn.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback