F - A - N - !

Idag fick vi tillbaka våra matteprov. Och det var mitt sämsta matteprov hittills i nian!
Och det gick värdelöst och jag är riktigt besviken.

Men nu får ni inte tolka det här fel, bara för att jag tyckte att det gick dåligt för mej. Och jag inte hade IG så betyder inte det att de som hade sämre än mej men bättre än de brukar har gjort dåligt ifrån sej. Man kan inte jämföra mitt prov med någon annans, det fungerar inte så. Man jämför sina prov mot sina egna. Vilket betyder att jag får tycka att det gick totalt värdelöst för mej även om någon annan hade tyckt att det var bra.

Man har olika förutsättningar och så är det bara. Dessutom har jag jätte höga krav på mej själv när det gäller skolan.


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback