Angående mitt förra inlägg

Okej, jag ska vara ärlig. Jag trodde verkligen att de skulle göra en andra film. Och jag höll på att få panik. Men nu är det ju bara att vara glad att ni är smartare än mej ;) Tack för att ni räddade min kväll i alla fall!

Jag fick verkligen panik. Jag menar, de skulle ju bara våga göra en till Titanic film ;)
Haha, fan vad jag känner mej korkad just nu.

Det enda som saknades var väl att Ashton Kutcher hoppade fram medans jag skrev det förra inlägget och ropade "You got punked!"

okej, det här är lite pinsamt faktiskt. Fast det gör inget, för min kväll/vecka/månad är räddad nu.
Det blir ingen Titanic 2, världen kanske inte är påväg rätt ner i skiten alltså ;) (förutom miljöförstöringen)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Lina,, jag trodde ju på ditt förra inlägg och fick panik xD

2009-12-16 @ 18:09:26
URL: http://fliziz.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback