Update from Greece!

Tjoho,

Ursakta om texten blir lite wierd men det finns inte alla bokstaver i det har landet, jag tror att ni vet vilka jag menar ;)

Vi har i alla fall sjukt kul har, jag och Elin alltsa.
Det ar lite mycket regler och sant men man overlever.
Det ar grymt varmt, idag ar det kanske 37 grader ute och vi har haft 45 som varmast, hotellets mat ar val sadar, valdigt mycket pommes frites, men jag kakade pizza bade till lunch och middag igar och det var apgott!

Imorgon ska vi till Epidavros (stavning?) och typ nagon o som heter Poros. Pa fredag drar vi till Aten och sen pa lordag bar det av hemmat.

Det har i alla fall varit tva/tre av de roligaste veckorna i mitt liv och jag ar sjukt glad och grymt tacksam for att jag fick aka.


Jag kanner hur vard den har texten blev men shit the same.

Vi ses och hors!

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback