The bitch it back

Nu är jag hemma igen. Jag vet inte ens om jag skrev att jag skulle bort?? Men det skulle jag i alla fall.

Jag åkte till Östersund på Lördag morgon, spenderade dagen där med min bror och hans flickvän, jag och Tomas (min bror) var på bio. Harry Potter och halvblodsprinsen, så nu har jag inte bara läst boken, jag har sett filmen också ;) Det kändes som ett måste och den här helgen var sista helgen då de sände den så jag var ju tvungen att åka dit.

Vad tyckte jag om filmen då?

Jo, den var helt okej. Inte alls lika bra som boken, inte ens i närheten, men den var som sagt helt okej.
Det fanns några saker som jag störde mej lite på, t.ex. att Ginny är med på ett ställe där hon inte ska vara med, och att de har total dissat en JÄTTE viktig detalj..!
Jag börjar undra om den som liksom skriver manuset till filmerna verkligen har läst alla böcker, eller om han/hon bara läser just den boken de ska göra film av?? För om man läser boken så är den detaljen helt obetydlig, men om man läser sista boken så är den JÄTTE viktig!

Aja, nu är det tydligen mat i köket ;)
Det luktar gott, hoppas att det är det också.
Uppdaterar sen igen.

Ha det bra.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback