*tänd glödlampa*

Nu är jag hemma igen, och jag har ätit middag.

Idag skulle vi inte sluta förns 16.50, men våran hemkunskapslärare gillar inte det så vi fick sluta 16.24 ;)

Men, det som jag skulle skriva var att jag har löst mitt "stora" problem med nästa vecka. Jag ska ju till tandläkaren på tisdag och spänna tandställningen. Och jag vill ju se nya Harry Potter på bio, så då tänkte jag att jag skulle gå på den då. Men då kommer vi ju till problemet med att jag bara är ledig på tisdag och jag vill ju inte gå på den på dagen liksom. Så nu har jag löst det!

Jag åker till stan på måndag kväll, sover hos brorsan (om jag får), tandläkaren på tisdag och inhandlar även sånt som jag behöver. Går på bio på tisdag kväll. (om den går då), sover hos brorsan (om jag får) och sen tar jag 07.00 bussen tillbaka till sveg.
Nu tänker ni, men Lina, skolan börjar ju halv nio?
Det har ni rätt i, men jag har faktiskt tänkt på det redan, 07.00 bussen kommer till sveg 09.40 och jag har sovmorgon till 09.50 på tisdagar. Perfekt eller hur??

Nu måste jag alltså bara ta reda på om jag får slagga hos brorsan två nätter och om den går på bio på tisdag kväll/eftermiddag.

Håll tummarna för min briljanta idé nu då!

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback