Nu åker skiten ut.

Jag upprepar: Nu åker skiten ut.



Mamma har köpt flyttlådor idag. och nej jag ska inte flytta ;)

Jag, mamma och pappa ska göra om hela mitt rum. Jag har ju tjatat hur länge som helst på att jag vill ha en garderob, så nu har de tydligen varit och köpt en när jag var i Östersund i helgen (Lina is happy) så nu ska jag rensa ur hela mitt rum, packa ner allt i lådor, sen åker möblerna ut. Tapeterna ryker och sen tapetserar vi om (Y)

Så nu måste jag sova inne hos mamma ett tag, tills mitt rum är klart.

*Lina flyttar in*


Nu har jag flyttat in allt som jag behöver till mammas rum.
Min kudde. Min pyjamas. Min älskling/gitarr. Mitt notställ. Min pärm med gitarr grejs. Min "idé" bok. Sagan om ringen. Eclipse. Alla mina McFLY skivor. Min McFLY live dvd. Säsong ett av Robin Hood. Min nagelbands kräm.

Jag tror att det var allt ;)

Och jag har också invaderat (stavning?) badrummet med mina "fixa mej på morgonen" grejer.

Nej nu ska jag nog gå och lägga mej tror jag, jag ska ju till Östersund (tandläkaren) imorgon, och bussen går ju 05.55.
Mega blä!

God natt.


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback