Lista

Jag har ju tittat rätt mycket på film de senaste veckorna, det är typ det enda jag har gjort om jag ska vara ärlig (fast vi får ju inte glömma bort tv:n också) Så, bara för att jag har sjukt tråkigt och är på riktigt dåligt humör så ska jag "roa" mej med att lägga in en lista på alla filmer jag har sett efter att jag kom hem ifrån Grekland, jag har säkert glömt någon dock ;)

Tecknade Peter Pan - Tecknade Peter Pan är snygg, vare sej ni vill inse det eller ej ;) Och filmen är sjukt kul.

Confessions of a shopaholic (3 gånger) - Riktigt bra film, kul och samtidigt romantisk, vi vet ju alla att jag gillar de där kärlekshistorierna.

Patrik 1.5 - Jag måste säga att jag trodde att den skulle vara bättre, lite förutsägbar men helt okej.

The fast and the furious (2 gånger) - En av mina favorit filmer! Och Paul Walker är jobbigt snygg!

2 fast 2 furious (2 gånger) - Se ovan.

Fast and furious (4 gånger) - Min favorit av fast and furious filmerna, som ni kanske inser så gillar jag inte Tokyo drift speciellt mycket. Och Paul Walker är fortfarande jobbigt snygg!

17 again (2 gånger) - Bra och kul film. Jag håller på att dö av skratt när huvudpersones kompis (namn?) kommer gående i typ hjälm och med svärd i början, han ser så kul ut ;) Och man håller ju på att dö när Zac Efron kliver ur bilen, vadå snygg!

Sagan om ringen - Jag är en riktigt sagan om ringen nörd, behöver jag säga mer?

Sagan om de två tornen - se ovan.

Sagan om konungens återkomst - Den bästa av de tre! Och min favorit film.

Kärlek på menyn - Och så var vi tillbaka till romantiken, Lina likes!

The hangover (2 gånger) - Sjukt kul. Vad mer finns det att säga?

Robin Hood (9 avsnitt) - Robin Hood + Lina = ett måste. Jonas Armstrong in my heart.

One tree hill (7 avsnitt) - Nu har jag sett alla avsnitt av säsong 1 till 6. Jag fattar inte att Hilarie och Chad inte ska vara med i säsong 7, it breaks my heart!

Kenny Starfighter the movie (2 gånger) - Mitt favorit barnprogram har blivit film, jag kan höra hallelujah kören!

A cinderella story (2 gånger) - Kärlek nu igen ;) Dock också lite förutsägbar.

Mean girls - haha, hade inte sett den på länge så jag tänkte jag skulle kolla på den. Men den är faktiskt rätt bra ;)

Revolutionary road - Jag blev sjukt besviken på den här filmen. Jag såg trailern och trodde att den skulle vara jätte bra, men filmen var bara tråkig och den slutade dessutom dåligt. Nej Kate Winslet och Leonardo DiCaprio ska nog hålla sej till Titanic (mycket kärlek till den filmen)

Allt flyter (2 gånger) - Den behövde jag verkligen, ett riktigt gott skratt.

Georgia rule - Helt okej.

Because I said so (2 gånger) - Jätte bra film enligt mej!

Bride wars - Den var faktiskt bättre än jag trodde att den skulle vara. Och den var kul också!

Fired up (6 gånger) - En av de roligaste filmerna jag har sett på länge! Jag har sett den 6 gånger och skulle kunna titta på den flera gånger till, i rad. Även om man vet vad som händer så går det inte att hålla sej från skratt. Och Nicholas D'agosto som har varit dagens eyecandy några gånger spelar dessutom en av huvudrollerna ;) Har ni inte sett den än, kolla på den! Det är ett måste! Tack Malin för att du tipsade mej om den!!

Bolt - Kom igen? Skulle inte Bolt vara bra?

While you were sleeping - All I need is a love movie!

What happens in Vegas (2 gånger) - Tummen upp!

...och så kom Polly - Helt okej, rätt kul faktiskt.

Braveheart - Sjukt bra, men sorglig!

Gladiator - Så extremt otroligt bra film! Vilket man kanske förstår på det faktum att den vann 5 oscar.

Bring it on - Jag vet inte varför, men jag verkar gilla cheerleader filmer ;)


Där har vi dem, som sagt har jag säkert glömt någon. Men nu vet ni i alla fall vad jag har roat mej med de senaste veckorna ;)

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback