Jag måste skaffa ett liv,

Okej det är nu officiellt, jag har inget liv ;)
Har jag inte skrivit det förut dessutom? Haha,

Aja, idag (igår om ni vill det) har jag inte gjort mycket.

Klev upp vid 9. Åt frukost, tittade på A cinderella story på datorn. Flyttade mej till tv:n, körde Sagan om ringen marathon, för er som är korkade betyder det att man tittar på alla tre filmerna i rad, eller i alla fall på samma dag.
Fotbollsträning, och nu sitter jag här igen-
Just det, jag knäppte kort på mitt yber stökiga rum så att jag kan lägga upp den på bilddagboken och skriva något fyndigt i stil med: Nej jag tror vi skjuter på det några dagar till ;)

Det är väl ungefär vad jag har gjort idag...

Nu funderar jag på att titta på en film till, eller så kanske det blir ett avsnitt av Robin Hood.

Okej jag erkänner, jag har problem.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback