...

Jag måste seriöst vara världens sämsta bloggare. Okej, det kanske finns någon som är sämre men jag är ju inte precis bra på att komma ihåg att blogga ;) Är det ens någon som läser liksom? Ähh, big deal.

Nu har jag i alla fall bestämt att jag ska göra en sista ändring i mitt "dagens" grejs. Eftersom jag ändrar det hela tiden så ska jag börja köra på "dagens dagens" om ni fattar..
Alltså kommer det att variera.
Antingen blir det
dagens eyecandy
dagens låt
dagens band
dagens dricka
dagens köp
osv.

det kan alltså bli vad som helst. då behöver jag aldrig ändra igen. smart va? och om jag känner för det kan det hända att jag lägger in fler än en dagens dagens ;)

Igår skrev jag inget, tror jag? för jag och Elin hade filmkväll och på dagen orkade jag helt enkelt inte. sorry.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback