Dagen

Idag har jag inte gjort något alls, det känns som om jag aldrig gör något längre ;)

Jag sov till tjugo i tolv, duschade, tittade på sista avsnittet av One tree hill säsong 6 en gång till, tittade på Bride wars (en film) tittade på The Hangover (en film) tittade på nya Fast and furious (film)

och nu har jag inget att göra igen, funderar på att ta en promenad och sen när jag kommer hem så tänkte jag titta på en film och äta upp ostkrokarna som jag fick någon knäpp och åkte och köpte igår kväll klockan runt 11. ;)

Som ni kanske har märkt så tittar jag mycket på film nu för tiden, det är faktiskt så jag hade tänkt tillbringa mina två sista veckor innan skolan börjar xD Så om ni vet någon bra film som ni tycker att jag borde se, kommentera!! Men inga rysare, jag hatar dom ;)

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback