Bolt...

Okej, jag fattar inte. Ska inte alla nya disney filmer vara så roliga och så bra??

Jag tittade på Bolt alldeles nyss, jag vet inte om jag kanske skrev att jag skulle titta på den för någon dag sen? Jag började faktiskt kolla på den för någon dag sen, tittade en kvart, lessnade och tittade på Fired up (som jag nyss haade sett på) igen istället. Sen tittade jag på en kvart till imorse, sen orkade jag inte mer. Och nu har jag plågat mej igenom den, den var ju inte ens kul, det finns vissa grejer, vissa repliker som är rätt kul men hela film idén var ju bara tråkig...
Nej, inga fem plus till Bolt filmen inte ..

Dock kan ju han Bolt som tog världsrekord i 200m idag få fem plus för det är ju inte precis lätt att ta ett världsrekord ;)

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback