4 dagar kvar.

Om 4 dagar börjar jag skolan igen. :'(
Jag måste säga att jag tycker synd om er som redan har börjat..

Life's unfair ;)


Idag vaknade jag seriöst av mej själv klockan 07.03 (!) Som ni säkert kan lista ut så klev jag såklart inte upp, det är ju ändå mej vi pratar om nu. Sen vaknade jag igen klockan 08.17 (är det någon som vill att jag ska gå upp eller?) Jag gick inte upp då heller btw :P
Somnade om och vaknade 11.07, that's more like it. Då klev jag upp, käkade frukost, tittade på tv, tog disken och nu har jag nyss beställt massa grejs från storbrittanien, det heter inte England (rätt ska va rätt xD)

Så nu är snart de här på väg hem till mej (ÖVERLYCKLIG):

    

Så nu har jag alla mcfly skivor! Och deras nya live dvd! Och första säsongen av Robin Hood! Jag ska köpa säsong 2 och 3 sen också, men jag måste ju inte göra slut på alla mina pengar direkt när jag kommer hem från Grekland, men dessa köp gör att Lina kommer att vara på bra humör resten av dagen/veckan. Ända tills på måndag för då börjar skolan igen...

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback