Youtube dampar = Lina dampar

Nu har You tube fått damp också, är det bara för mej det är så?

Oavsett så betyder det att jag inte kan lyssna på min spellista som jag gillar så mycket.. Så då sitter jag och lyssnar på en låt, om och om igen. Samma låt som ska få bli dagens låt idag (kommer dit snart)

Idag såg jag på One tree hill igen, första gången på rätt länge, jag har ju sett alla avsnitt fram till säsong 6 avsnitt 16, och idag visade dom det avsnittet på tv, vilket betyder att de visar avsnitt 17 nästa vecka!! YES äntligen, undra hur länge jag har väntat på att de ska komma fram till det egentligen. Fast om jag känner mej själv rätt så kommer jag att missa det.!

Och nej det finns inte att ladda ner, vad tror ni att jag har väntat så länge för? Dock har jag nästan inte laddat ner något sen 1 april. tre saker. En film, kommer inte ens ihåg vilken det var. Och idag laddade jag ner avsnitt 16 av one tree hill säsong 6, bara för att jag ville veta vilken en av låtarna var, och sen laddade jag ner den låten också. vilket blir tre saker.
Nu ska jag gå och lägga mej och sova, jag kanske läser lite vi får se.

Nu till dagens låt, som jag har lyssnat på hela kvällen och som är den tredje saken jag laddade ner efter 1 april:



Godnatt.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback