Jobba

Märkte att jag inte uppdaterat på ett antal dagar, utvecklingssamtalet gick bra också förresten.

Idag har vi haft allmänt slapp fredag, ja ni läste rätt, EN SLAPP FREDAG!
Svenskan och matten var allmänt slapp för vi gjorde inte så mycket, sen var engelskan också slapp efter att vi hade gjort läxförhöret, hoppas att det gick bra.
Sen gick jag inte på tyskan, jag skolkade inte, kalla mej tönt om du vill men jag gör inte sånt, vi skulle spela i kafeterian så vi var tvungen att missa tyskan, sen hade vi biologi prov, det var svårt om du frågar mej men jag hoppas att det gick bra, sen hade vi läxförhör på so:n och fick sluta 25 tidigare än vanligt och då gick jag och Elin till Brand Factory, för vi ska jobba på söndag och då skulle vi kolla vad vi skulle göra så då var vi där ett tag, och så höll vi på att prova att göra det vi skulle göra, orkar inte förklara vad, och vadå hej jag känner prestationsångest, man var ju redan nervös och så var det jätte varmt därinne så man svettades flera liter kändes det som, och så står det typ 7 personer runt ett bord och tittar på oss när vi höll på att träna på det där grejset, och man typ tänkte, kan ni inte gå nu.. snälla?

Men det gick bra, och det ska faktiskt bli kul att jobba på söndag, och sen kanske vi ska jobba på påsklovet också (Y)

Imorgon ska jag sova hos Elin och jag LÄNGTAR!

Nu ska jag gå och stretcha, jag har ont i vaden och sen ska jag titta på Troja,

Over and out!


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback