Bra dag

Idag har varit en bra dag, gick upp ganska tidigt sen åkte jag, mamma och pappa till stugan och åkte skoter.

Vi satt på fjället och solade rätt länge, grillade korv, fikade och jag läste, nu är jag röd på näsan och på kinderna och lite i pannan, typsikt mej att bli röd.

Sen åkte vi hem, och då duschade jag, sen var jag med Elin, DET VAR PÅ TIDEN! Det var en vecka sedan vi var med varandra, vilket märktes, vi garvade åt minsta lilla sak. men vi hade roligt. Vi cyklade runt massor, sen åkte vi på statoil och köpte macka åt mej för jag höll på att dö av hunger. Sen åkte vi hem till mej och kollade på Twilight, och satt mest och klagade genom hela filmen, på saker som är olika i filmen och boken, och typ alla skådespelarna, men jag måste säga att även om Elin inte gillar filmen så gör jag det ;)
Och nu sitter jag och äter gröt, för jag höll på att dö av hunger igen, har ätit lite dåligt idag, men gott är det, och jag gillar inte ens gröt, fast jag antar att all mat är god när man är riktigt hungrig.

Nu ska jag snart gå och lägga mej, imorgon är en ny dag, med nya möjligheter.
Godnatt.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback